Shopping, kalas, middag, utgång!

Nu ska jag, pappa och becka snart åka iväg till Karlstad för lite shopping. Vet inte riktigt vad jag behöver ha, men nånting hittar jag säkert. Är ju grymt mycket som jag vill ha, så jag får se vad jag väljer att köpa för något. En sjal vet jag iaf att jag ska ha..

Sen när vi kommer hem så kommer lite av släkten hit för att fira Erik som fyller år på måndag. Tonåring blir han då, den lille plutten. Hinner dock inte vara med så länge på kalaset, eftersom att jag ska åka och träffa brudarna igen för att laga middag. Sen efter maten så blir det utgång på statt. Busy day med andra ord! Men också en riktigt rolig dag skulle jag tro :)

Hemma hos Louise i mars i år tror jag? :)

Kommentarer
Louise säger:

Emma! Vilken hemsk bild! ;)

2008-10-11 | 15:11:39
Bloggadress: http://loaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback