Skola

Blir inte så mycket bloggande för mig nu när jag bor hos Anna, vi har ju annat för oss :) Blev dock inget glass-görande igår, då vi hade ett ägg för lite och så orkade vi inte.. Haha. Men vi ska ta och göra nånting gott idag istället!

Efter skolan idag ska Malin och Anna med mig till Karlstad. Jag ska nämligen ha nya glasögon. Jag använder i princip aldrig glasögon, förutom på helgerna nån gång då och då när jag inte har linser i. Jag passar ju verkligen inte i glasögon, så det är mest därför jag inte använder dom. Sen efter Karlstad åker vi väll hem till Anna igen. Lagar mat, kanske pluggar, kanske kollar på Malins träning.. Får se vad vi hittar på! :)

Kommentarer
Sanne säger:

blir det statt på lördag? ;)

2008-10-08 | 14:39:11
Bloggadress: http://buttnaked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback