Sleten som en get

Herregud vad trött jag är. Har ju knappt sovit sen igår. Kanske blev 2h inatt? Kvällen igår började iaf med att jag, Anna, Malin, Louise och Linnéa lagade mat hemma hos Anna. Mysigt var det, och riktigt gott också. Jag är så grym på att steka! haha. Sen kom även Sanne, Rickard och Nicklas, så då blev det lite ölspel i ett litet tag innan det var dags att bege sig till statt.

Blev en massa dansande bland folk som knuffas och grejar. Åh, vissa personer är riktigt irriterande ibland.. Sen efter statt så stack väll alla åt lite olika håll. Jag och Sanne följde med på en liten efterfest hos follepolle. Och jaa, så var det. Nu sitter jag bara och är lite rädd för att pappa ska komma in och prata med mig, han är tydligen lite "sne" på mig. Oj oj, men han har väll också varit ung nån gång eller?

Linnéa och Louise. Tummen upp för den goda maten!

BAG IN BOX!! ;D

Jag och Sanne

Rickard och Nicklas

Malin och Louise

Jag lovade faktiskt att ladda upp den fina bilden på taklampan, så här är den ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback