Snart är det lördag igen

Hallå bloggen :) Nu sitter jag här med psykologin igen (fan vad jag tjatar om den.. haha). Men jag blir ju aldrig klar med den, usch. Skolan idag var rätt tråkig. Tog spexkortet idag, vilket blev totalt misslyckat och urdåligt. Skulle inte tro att så många kommer fatta vårat, och det var inte roligt överhuvudtaget. Men men, man får väll göra det bästa av situationen :) Kanske bara är jag som har dålig humor eller nått då.. :P

Sen ikväll ska jag hem till Louise, dit även de andra brudarna kommer. Ska glo på skräckfilm, Barnhemmet. Har ingen aning om vad den handlar om, men den ska tydligen vara bra. Ska bli riktigt trevligt iaf. Men nu ska jag fortsätta skriva ett tag, och sen kanske jag tar och går ut på en promenad. Får se hur vädret är då, inte så mysigt att gå i regn..


Men visst ser vi väll framgångsrika ut? ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback