Snart är vi 80 och går med rullator

Dagen har gått riktigt fort. Alla dagar och veckor går så grymt fort, lite läskigt faktiskt. Snart är det höstlov, sen jul och sen tar vi studenten.. Längtar verkligen till studenten på ett sätt, för det ska bli så skönt att slippa skolan och allt plugg. Men ändå så vill jag inte sluta. Det är ju så kul att träffa alla vänner och klasskamrater varje dag, och sen när skolan slutat så splittras man ju och många åker iväg till andra städer för att jobba och plugga.. Trist.

Idag iaf så har Malin varit här ett tag. Nu är väll iaf affärsidén i princip klar, och grossist har vi också som vi kan handla av. Bara affärsplan, köpa korgar + innehåll, kontot, tröjor och allt det där kvar nu.. haha. Men det blir nog bra tillslut skulle jag tro. Nu ska jag iväg till mamma och kolla om jag har några linser kvar. Hoppas verkligen det, annars får jag gå halvt blind i skolan imorn ;P

Maggan och jag förra året i Palma :)

Kommentarer
maggan säger:

vi är så jävla balla

2008-10-13 | 22:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback