Snart slut på dagen

Nu så ska jag snart gå och lägga mig, så att jag orkar upp imorgon. Hade tänkt sätta på två alarm på mobilen och sen lägga den här vid datorn så att jag måste gå upp imorgon för att stänga av alarmet. På så sätt så borde jag väll inte kunna ligga kvar i sängen och snooza i en timme eller råka stänga av alarmet.

Imorn ska jag ju förresten till Karlstads universitet vid 1 eller nått. Det är vi ekonomer som ska åka dit och gå på Ramp. Vad det nu är. Men det verkar rätt kul ändå, och det lär vara en hel massa folk där. Nice nice. Men god natt med er nu kära läsare! :)

Kommentarer
Jessica Anshagen säger:

Jag brukar sätta tvn på alarm, det är jättebra :) Testa om du har möjlighet!

2008-10-16 | 11:26:06
Bloggadress: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback