Stressig förmiddag


Skulle ju som
sagt till tandläkaren idag vid 11.30 för att fixa min trasiga tand. Vaknade då imorse av att det var riktigt varmt på mitt rum och så kollar jag vad klockan är; 11.07. Helvete! var väll min första tanke då.. Så jag bara flög upp ur sängen och in på badrummet och sen dra fram lite kläder ur garderoben och slänga på mig lite snabbt och sen var det bara att sticka till tandläkarn direkt.

Väl där så slipade han bara ner tänderna lite så att det trasiga inte skulle synas så mycket, och det tog bara 10min. Så efter det cyklade jag hem igen för att käka lite frukost och sminka mig och så, vilket jag inte hann göra innan jag åkte. Nu så är det en halvtimme kvar tills nästa lektion, så jag ska väll ta och masa mig iväg till skolan om ett tag. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback