Torsdag


Skoldagen gick rätt
fort idag faktiskt. Hade ju prov direkt på morgonen, och jaa, det gick ju bra med tanke på hur lite jag pluggat. Kunde dock gått mycket bättre. Sen resten av dagen bara lojdade vi runt i princip. Lyssnade på nånting inför det nationella provet på svenskan. Tror jag somnade en liten stund där på lektionen, kände mig riktigt nyvaken när vi gick därifrån.. haha. Sen på information&layout så fick vi klubbor av våran lärare! Haha, gottigottgott.

Snart ska jag gå ner till källaren och måla lite brädor. Trist, men jag får ju lite betalt för det. Något som jag verkligen kan behöva! För som det ser ut just nu så blir det nog utgång på lördag iaf. Förhoppningsvis så ska vi laga mat och sånt innan och dricka lite vin till och sen åka till statt. Får väll se om Linnéa och A-S är lediga på lördag, annars blir matlagningen imorn :)

Kommentarer
sanne. säger:

ja vad kul! :D kan jag vara med innan också?

2008-10-09 | 16:59:41
Bloggadress: http://buttnaked.blogg.se/
Louise säger:

A-S ska till Sthlm och Linnéa ska till Örebro, fast hon sa att hon kanske kunde vara med på kvällen på lördag, fast hon vill helst ta det imorgon tror jag ;)

2008-10-09 | 21:04:21
Bloggadress: http://loaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback