Tråk

Blev verkligen en lugn kväll för mig igår. Satt och kollade på Idol och käkade mörk choklad. Sen läste jag kanske 5 tidningar eller nått och så målade jag naglarna. Låter kanske rätt härligt och mysigt och så, men jag blev nått så grymt uttråkad! Visste inte vart jag skulle ta vägen ett tag, funderade faktiskt på att gå ut på en promenad, trots att jag och Malin redan hade varit ute på en ungefär 2h lång promenad lite tidigare.

Förut har det inte varit något problem för mig att bara vara hemma och ta det lugnt, men nu för tiden tycker jag verkligen att det är enormt tråkigt. Klarar knappt av att sitta i soffan och glo på tv en längre period utan att det börjar krypa i benen.

Idag så vet jag inte vad jag ska hitta på. Måste hem till pappa en stund bara, det är allt jag vet. Dyker det inte upp nått kul så kanske jag tar och går till Maxi och köper en toning till håret eller nått bara för att ha något att göra ;D haha. Har ju tänkt tona håret ett bra tag, men det har ju inte blivit av än..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback