Tröttast ever?

Det är helt sjukt vad trött och sleten jag varit idag. Trots att vi gick och la oss vid halv 11 eller nått igår, så är jag riktigt trött. Har inte riktigt sovit ikapp dom missade timmarna i lördags natt. Får väll ta och lägga mig vid 8 ikväll.. Haha. Men näe, det kommer jag inte hinna med. För vi ska laga mat, göra glass, plugga och mysa! Ska bli najs det. Glass med pepparkaksdeg i är det tänkt att vi ska göra, om det finns pepparkaksdeg att köpa nu? Får hoppas det!


Här är våran kamrat, kasslern Max (uttalas som om en läspande person skulle sagt det)
Jag vet, vi är knäppa..

Kommentarer
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄna säger:

MAXSH!XD

2008-10-06 | 17:02:44
Bloggadress: http://mufflann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback