Wednesday moorning

Blev ju som sagt Karlstad igår för att hämta mina glajjor. Jag ser såå smart ut i dom! haha. Sen kikade vi även lite inne på Gina Tricot innan vi drog till becka. Väl där så åt vi trippelchoklad-muffins och drack te. Mumsigt. Efter det var det dags att åka hem mot lilla Kristinehamn, och när vi kom hem vid halv 9 ungefär så gick jag och Malin ut på en långpromenad. Fan vad vi går nuförtiden, men det är ju bara bra :)

Nu sitter jag här med mtv på tv:n, käkar ananas och mango och bloggar. Ska åka till skolan om en kvart ungefär för att ha engelska, lunch och sen matte. Sen efter skolan vet jag inte vad jag ska göra, men ikväll blir det iaf ridning och sen Grey's Anatomy! Niice.

Nej nu ska jag nog ta och lira några låtar på Guitar Hero innan jag åker. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback