Cookie Dough

Hola amigos!
Nu har jag hamnat här i Marcus rum igen medans han är ute och far. Blir ju inte så mycket bloggande när jag är hos morsan eftersom att jag inte har nån egen dator här.. Suck, det är riktigt jobbigt att inte ha tillgång till nån dator när man är beroende av bloggar och sånt som jag! Men men, livet går vidare ändå antar jag.. haha

Har inte hänt så vidare mycket mer idag än det jag nämnde imorse, nämligen skolan och kaninerna. Förresten så nös lille Skutte förut. Hoppas inte att han också blir dålig och så.. Får verkligen hålla koll på den gamla gubben. Men nu ska jag nog gå ner och käka lite Ben&Jerry's Cookie Dough som inhandlades på Maxi förut. Mumma!

Kommentarer
Fia säger:

Hur god är inte den glassen då!?

2008-09-22 | 23:40:48
Bloggadress: http://sofsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback