Färsigt

Var trevligt att komma hem från skolan förut och upptäcka att jag hade fått 2st paket. Ett från Buzzador (innehållandes kycklingfärs.. haha) och en ansiktskräm från Dermalogica. Så nu blir det till att käka kycklingfärs ett par ggr då och testa om det är något. Ansiktskrämen är väll inte riktigt lika rolig att testa, för den vet jag ju redan att den är bra.

Dagen har för övrigt varit riktigt soft. Bara varit hos pappa och matat kaninerna och så, och sen degat här hos mamma med syrrans dator och MTV på tv:n. Göttigt! Och de spelar ju hela tiden typ Rise Up, Low och sånna låtar. Då gör man inget annat än att tänka på Ayia Napa och allt som hände där. Roliga minnen! :)


Kommentarer
Emelie säger:

Jag är också medlem där men jag får ju aldrig någonting xD

2008-09-12 | 15:16:09
Bloggadress: http://emelievanamnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback