Frågor

Vilken mat äter du ofta?
-
Spaghetti med köttfärssås och sånna där vanliga saker

När du är på kalas är du den personen sitter eller hjälper du till?
-Jag hjälper väll ganska ofta till tror jag? :P

Var sitter du helst och bloggar?
-Framför TV:n med Mtv på och nån bärbar dator i knät.

Köper du ofta trisslotter?
-Nepp, aldrig att jag lägger pengar på sånt. Har väll vunnit 50kr som max..

Vilken stad eller vilket land har varit ditt bästa semesterminne?
-Ayia Napa med Malin och Anna. Kommer aldrig glömma det, så SJUKT roligt!

Vilken kanal tittar du mest på?
-Hmm.. det blir nog 5:an tror jag.

Klädbutik?
-H&M och Gina Tricot. Där hittar man alltid något snyggt som även är billigt :)

Inredningsbutik?
-Lagerhouse. Ska shoppa som fan där när jag flyttar hemifrån!

Godis?
-Choklad, choklad, choklad! Så jävla gott!

Stad?
-Ayia Napa och Göteborg :)

Dryck?
-Färskpressad apelsinjuice är nog bland det godaste som finns!

Tv-serie?
-Greys Anatomy, Gossip Girl, Heroes..

Träning?
-Ridning. Är nog faktiskt den enda sporten som jag tycker om och aldrig tröttnar på. Skulle gärna rida oftare än 1ggn/vecka..

Bakverk?
-Ööh.. jag vet inte riktigt vad det finns för några, men allt med choklad säger jag väll då ;D haha

Kaffe ?
-Dricker jag inte. Eller ja, bara om det är en massa socker och mjök i ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback