Fredag!!

Nu så var det äntligen helg igen, gött! Veckan har gått riktigt fort faktiskt. Snart har vi gått en månad i skolan, vilket är typ 10% eller nått av läsåret. Det går undan med andra ord. Och nån måndag snart så skulle vi prova studentmössor, wiie!

Nu i eftermiddag/kväll så ska jag hem till söta Linnéa som fyllde 18 för ett litet tag sedan. Ska käka tårta och sådär och så får vi väll se om hon får nån present ;) Ska bli trevligt iaf! Resten av helgen då? Jaa, blir ju lite party imorn. Statt och sådär med brudarna! Annars vet jag inte vad som händer riktigt. Blir väll att vara hemma och dassa på söndag. Haha.

Snor bilden på Linnéa av Anna, eftersom att jag inte kan ladda upp bilder..

Kommentarer
malin säger:

Förövrigt så hade jag jätteont i käften igår. Men ändå så skulle jag envisas med att smälla i mig en kebabtallrik, haha. Det tog mig typ 45 minuter att äta upp eftersom att jag var tvungen att ta en liten bit i taget. Men fan, jag älskar ju mat.



Du o Kenza verkar lite lika höhöhö lät precis som npt du skulle kunna skrivit när du hade ramlat :P

2008-09-06 | 11:42:26
Bloggadress: http://maggann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback