God kväll

Snart dags att gå och lägga sig, ska bara slänga in ett litet blogginlägg först. Har inte gjort så vidare mycket vettigt under dagen. Bara varit i skolan och sen degat. Har kommit fram till att jag nog ska ta det lite lugnare nästa lördag, det är ju ändå rätt bra om man kommer ihåg vilka man pratat med och vad man gjort.. Haha.
 
Dum som jag är så har jag inte börjat med psykologin än, och det ska ju lämnas in snart. Jag skjuter verkligen alltid på saker som är lite småjobbiga, men imorn får jag ta mig i kragen och börja med den. Under kvällen så har jag bara suttit och kollat lite på tv och så. Såg Idol självklart, och jag måste nog säga att rätt person åkte ut faktiskt. Men det är idol imorn också va? För det är väll killarnas tur då? Och jag läste i nån blogg att det är Grey's Anatomy på onsdag, kan det stämma? Hoppas det iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback