Hela tänder

Låång skoldag idag, slutar inte förens vid 4 på måndagar, och det är i princip bara tråkiga lektioner. Dock var jag inte i skolan hela tiden, utan 1h tillbringade jag hos tandläkaren. Idag var det ju nämligen dags att laga 3 av mina framtänder som gick sönder då jag trillade! Var inte så himla roligt att sitta där i tandläkarstolen idag, gjorde nämligen lite ont och isade som bara den i tänderna. De slipade, sög och plastade om vartannat och använde sån där tjock tandtråd mellan framtänderna. Och gud vad obehagligt det var! Fast jag var ju ordentligt bedövad med bedövningssalva och sprutor på 3 ställen uppe i tandköttet.. Sprutor är bland det värsta som finns!

 

Kommentarer
Anna säger:

GAH! :O

2008-09-08 | 20:40:35
Bloggadress: http://mufflann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback