Hjälp mig nu va?


Har varit medlem
gratisbio rätt länge, och har faktiskt lyckats skrapa ihop tillräckligt mycket poäng för att kunna få en (snart två) biobiljett hemskickad. Dock är det inte biobiljetterna jag är ute efter, utan presentkorten! Mina läsare vet väll hur mycket jag tjatat om att jag vill ha pengar så att jag kan köpa kläder, och med hjälp av presentkorten kan jag ju det! Så kom igen nu, bli medlem här och börja samla poäng så att även du kan få biobiljetter eller presentkort.

Om du blir medlem genom mig får du 75 startpoäng, till skillnad mot 50 om du inte blir värvad av någon. Alltså tjänar du 25 poäng på att bli värvad av mig. Bra va?

Kommentarer
Sanna säger:

SV: tack så mycket, ja visst är den läcker ! jag är supernöjd med den verkligen

2008-09-30 | 21:01:40
Bloggadress: http://moonzanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback