I'm back

Nu är jag hemma igen, trött som fan och ser tp inte vad jag skrivet eftersom att jag takgit ut linserna. Kul kväll har dfet varit iaf! Började som sagt hos Lina,, hon hade verkligen en supermysig lägenhet. Jag vil, också flutta hemifrån! Blev lite öl-spel och så där, innan det var dags att dra vidare.

Kom till statt då strax innan 11. träffade en del kul folk där och dansade en hel del. Kuul kul var det. Hade nog faktiskt en av de roligaste kvällarna jag haft på statt hittils. Naaajs.

Sen så stack vi till torggrillen en stund där det var en massa folk. Anna drog sig med cyjkeln där. Haha, så jävla kuil :P efter det åkte vi till elin ochkäkade korv, grymt gott faktiskt ;D Kom precis därifrån, och nu är det fags för mig att sova vilket ska bli jäköligt gött- Är riktigt trött, men ser ändå¨fram emot nästa helg få det självklart lbir statt igen ;D godnatt!


Kommentarer
Anna säger:

HAHAHAHAHA ded där med torggrillen hade jag glömt! haha fan va sjukt allt blev. plus spionaget!!! TÅNK om han såg mig! fuck va pinsamt!

2008-09-28 | 09:37:16
Bloggadress: http://mufflann.blogg.se/
Anna säger:

hopsan. TÄNK va ju då meningen att jag skulle skriva XD

2008-09-28 | 09:37:59
Bloggadress: http://mufflann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback