Lördag

Vad händer idag gott folk? Nånting roligt? Jag ska iaf börja dagen med att slipa lite kanter och så på kaninburen, och sen ska det målas lite på den. Hade tänkt gå upp och duscha nu, men det känns ju lite onödigt om jag ska hålla på och jobba i källaren. Sen resten av dagen vet jag inte riktigt, kanske glo på nån film? Eller nee, för då vill jag kolla på TV:n och en viss idiot snodde ju DVD:n.. Så jag får väll hitta på nått annat!

Ikväll blir det ju party med brudarna. Ska förfesta hos Frida, och sen dra till statt och skaka rumpa! Haha, blir nog kul det! Frågan är bara; vad fan ska jag ha på mig?!

Kommentarer
Anna säger:

haha vi ska äga fett ;D! du ska haaaaaaaa..... den blommiga klänningen som du hade i gbg! :D (?) vad fan ska JAG ha på mig då?

2008-09-06 | 18:25:17
Bloggadress: http://mufflann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback