M, M och M

Torsdag idag då, och fredag imorn och sen är det lördag. Vilket betyder utgång med tjejerna, wiie! Idag slutade jag skolan 10.50, fast gick inte hem förens typ 12.50 eftersom att jag trodde att jag hade en lektion till, men den var visst inställd.. Aja. Då följde iaf Malin och Madde med mig hem och så käkade vi lite citron- och limekaka och satt och degade i köket.

Sen efter att dom stuckit så satte jag mig framför TV:n ett tag och glodde. Kollade faktiskt på Monty Python: Life of Brian. Filmen var från -79, men den var lite smårolig och sådär iaf faktiskt. Dock orkade jag inte kolla på hela, så jag skippade slutet..

Tänkte ladda upp lite bilder här, men tack vare min skräpdator så går inte det! Suck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback