Måååndag

Ny vecka igen, vad är det nu? 38? 39? Kanske 40? Hmm.. jag har ingen aning, men veckorna går i alla fall jääääkligt snabbt! Snart är det höstlov och sen jullov och allt sånt!

Nu sitter jag inne på Marcus rum och checkar lite bloggar innan det är dags för skola. Det stinker verkligen här inne, av avgaser. Den lilla tönten åker ju omkring på sin moppe hela dagarna, så när han kommer hem på kvällen så luktar han verkligen apa. Usch. Men men, snart ska jag väll ta och stänga av denna apparat och trampa iväg till brogårn för att gå på några lektioner. Sen efter skolan händer nog inte så mycket. Ska bara förbi pappa och släppa ut kaninerna och ge dom käk och så..

Men nu ska jag gå, ciao!

Kommentarer
Jonatan säger:

Jag har kollat i min kalender och det är vecka 39!

2008-09-22 | 15:24:07
Bloggadress: http://tramsganget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback