Målning och bakning

Tog ett bra tag att måla klart allt på buren, och sen även måla lite lister till huset. Men tillslut var allt vitt och fint, och då gick jag upp och bakade istället. Blev en kladdkaka. Pappa ville ha något till fika i eftermiddag, och jag gillar ju att baka så aa, då blev det jag som bakade en kladdkaka. Har inte smakat på den än, och är inte så vidare sugen på att göra det heller. Men den ser god ut iaf!

Snart ska jag ta och hoppa in i duschen och sen göra mig iordning lite för ikväll. Lär ju ta ett bra tag att välja kläder.. Har verkligen ingenting som jag vill ha på mig ikväll. Men antar att jag måste välja något, känns ju inte så lockande att gå naken till statt, eller till Frida heller för den delen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback