Måndag

G'day mate. Har precis varit ute och matat kaninerna lite. Så skönt nu när alla bor i samma bur så att man slipper springa bort till andra änden av gräsmattan och hoppa in mellan de olika hagarna.

Var hem till mamma förut och skulle hämta lite småsaker, och passade då på att käka lite Ben&Jerry's medans jag läste tidningen. Smakade på en som jag aldrig smakat förut, Strawberry Cheesecake. Riktigt god var den! Jag älskar glass med cheesecake smak. Blev lite Phish food också, men den är liiite för söt för min smak faktiskt.

Resten av denna dag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Eller just det fan, skulle ju verkligen behöva börja med psykologi uppgiften, men jag ooorkar ju inte! Suck..

Bäbisarna, som inte är så små längre. Inte den grå iaf.. :P

Alfons min fula lilla pojke :) Haha

Gamla farbror Skutte, så söt :)

Kommentarer
Anja säger:

Nej guud va söta :o

2008-09-30 | 05:19:38
Bloggadress: http://ghettoprinsessa.blogg.se/
saom säger:

Vilka sötnosar!

2008-10-01 | 19:18:36
Bloggadress: http://saom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback