Min lilla Fiffi...

Igår eftermiddag/kväll när jag kom hem från Karlstad och åkte hit till pappa för att släppa ut kaninerna och ge dom mat så såg jag att Fiffi hade fått nån böld eller något på sitt ena öga. Kunde inte få tag på nån veterinär igår, och det verkade inte så akut då eftersom att hon rörde på sig och åt och sådär. Så imorse ringde jag veterinären igen och fick tid vid 13.00 för att åka dit med henne.

När jag kom hem från skolan idag skulle jag göra iordning transportburen för att ha Fiffi i påväg till veterinären, och när jag går till buren för att kolla hur hon mår så ligger hon helt stilla på sidan. Död. Min lilla fiffsan, blev bara 5-6år.. Jag har haft henne ända sen jag var runt 13 år, så nu när hon helt plötsligt är borta så känns det jättekonstigt.. Jag hatar när djur ska dö! Lika jobbigt nu som när Lille-Skutt dog.. Usch, tur att jag har dom andra iaf. Men ändå, jag vill ha kvar min lilla diviga och kelsjuka Fiffi!


Blev inte länge hon fick bo i nya buren..

Fiffi älskade att gräva och hålla på i snön :´)
Klicka f�r att st�nga bilden
Och bollar har hon alltid gillat att leka med. Min Fiffi..

Kommentarer
maud säger:

Lilla fiffsan ;(

2008-09-21 | 13:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback