Muffinsbak

Kom hem från Johannes för ungefär en halvtimme sen. Var där med Anna, Louise och Anna-Sofia och hade lite muffinsbak! Våran klass ska ju vara snälla och bjuda de små ettorna på lite fika imorn eftersom att dom bjöd oss på det. Dock blev det bara 3 eller 4 muffins kvar utav en muffinssort eftersom att vi inte kunde låta bli att äta lite.. Haha, tur att jag har en massa i köket då :)

Sen när jag kom hem glodde jag lite på White Chicks. Så himla rolig film! Har sett den för flera år sen, så jag kommer inte ihåg så mycket av den. Men jag orkade inte kolla klart, så den måste laddas ner snart! Fast det kommer jag säkert glömma.. Tur att jag har det uppskrivet här då!


Kommentarer
N A T A S C H A säger:

bästa filmen :D

2008-09-26 | 10:07:49
Bloggadress: http://taschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback