Once again

Nu är jag mätt och belåten efter maten, och sitter här och är alldeles trött i benen efter ridningen. Hade Wendel, för tredje gången i rad. Men jag klagar inte, för jag har honom gärna nästa gång också. Blev inget markarbete idag eftersom att vår ridlärare var sjuk, så istället hade vi dressyr med Maria. Sen ridningen startade samtidigt som skolan började så har vi bara haft dressyr, vilket jag bara är glad över. Det är ju det som är roligast!

Hmm.. Undrar när becka är klar på badrummet egentligen? Jag måste ju duscha! Det suger verkligen röv att bara ha ett badrum.. Sen är det ju Heroes också, så det ska jag kolla på och äta lite chips. Yummie! ;D

Kommentarer
alexandra säger:

Titta gärna min blogg! :)

2008-09-17 | 21:33:09
Bloggadress: http://aluxandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback