Onsdag

Onsdag idag då, vilket innebär att jag bara hade 2 lektioner i skolan. Gött! Och att jag om ungefär en kvart ska åka ut till stallet för att rida. Markarbete står på schemat idag tror jag, kan bli skoj. Får se vilka som är med i våran grupp nu, dom håller ju på och flyttar om och grejar..

Förresten blev citron- och limekakan riktigt god! Dock inte riiiiktigt lika bra som sist jag gjorde den.. hahah. Och min dator funkar fortfarande inte. Eller aa, själva datorn funkar nu och alla virus är (färhoppningsvis) borta, men nätverkskortet är inte riktigt som det ska nu. Så jag hoppas att pappa fixar det snart så att jag kan blogga oftare och även använda bilder!


Men det här lär väll bli det enda inlägget idag, så ha en bra kväll så hörs vi väll imorn på information & layout lektionen!


Kommentarer
Emelie säger:

Min dator är också fucked up! Tydligen skulle jag ha en till skiva för att formatera om dator, men pappa ska hjälpa mig, haha. Jag kan inte lyssna på musik bara för att drivrutinterna togs bort. Örk :P

2008-09-03 | 17:47:57
Bloggadress: http://emelievanamnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback