Promenad i solen

Har ju varit riktigt gött väder idag, och ska tydligen vara det hela veckan om man nu ska tro på Malin :) haha. Så efter maten förut idag så bestämde jag mig för att gå ut på promenad. Tog mobilen och headsetet och gick i rask takt med hög musik i öronen upp mot Mc.donalds. Fick sms av Maggan när jag var påväg tillbaka därifrån, så då gick jag och mötte henne. Vi traskade iväg mot Mio och det där, så det blev en riktigt lång promenad för mig idag. Gött!

Nu sitter jag bara här och väntar på att Erik ska bli klar i duschen nån gång.. Killar som brukar vara så jävla snabba på att duscha, men inte han inte, utan han är där inne minst lika länge som jag. Faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback