Rubriktorka

Har varit en helt ok skoldag idag, förutom att jag var gryyyymt hungrig på sista lektionen! Kunde knappt tänka på annat än mat. Sen efter skolan så åkte jag hem och käkade lite mat och hjälpte pappa med kaninburen. Han hann inte göra klart den idag med riktigt tak och så eftersom att hans flygtid till Norge ändrades så att han måste åka nu snart.. Men men, hälften av kaninerna fick flytta in iaf!

Nu håller jag på och packar och lyssnar på musik. Sen när jag är klar med packningen så ska jag cykla hem till Anna där det blir lite filmmys ikväll med henne och Louise. Håller även tummarna för att Anna bakat nånting gott med rabarber åt oss ;D haha


Kommentarer
maud säger:

åh filmmys låter kul!

2008-09-09 | 19:55:14
J säger:

Haha men dina kaniner är ju så söta :)

2008-09-09 | 19:56:53
Bloggadress: http://josephinesofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback