SATC

Kanske dags att gå och lägga sig snart? Klockan börjar ju ändå närma sig halv 1, och det är trots allt skola imorgon. Fast som tur var så börjar jag inte förens 11.25, så jag har ganska lång sovmorgon. Riktigt härligt att kunna ta det lugnt på morgonen och äta frukost framför TV:n, och imorgon kan jag göra det med hela tänder! Haha.

Har faktiskt suttit och kollat på TV i flera timmar nu, bl.a på 2½ men, My Name is Earl och Sex and the City. Det sistnämnda är riktigt bra! Och även det förstnämnda, så sjukt kul! Aja, orkar ju inte sitta så mycket vid min dator nu när den är helt katastrofalt seg och konstig, så då hamnar jag lätt i vardagsrummet istället.

Men nu ska jag gå in på badrummet och tvätta ansiktet och borsta tänderna och sånt. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback