Shopping

Har varit i Karlstad i princip hela dagen idag. Var där med morsan och Helena och några syskon. Fick med mig en hel del saker hem faktiskt. En vinterjacka, vilket jag verkligen behövde, två tröjor, ett linne, ett par leggings och en tunika. Så nu har jag äntligen lite nytt i garderoben! Har ju inte köpt kläder på huuuur länge som helst, så det var riktigt kul att få lite nytt idag.

Sen har jag varit hemma hos pappa och gett kaninerna mat och sådär. Lilla Fiffi begravdes även idag.. Så nu är buren tom, ska bara städas ut och så. Usch, nu blir jag alldeles tårögd igen...

Ska iaf gå ner till mitt lilla crib i källaren nu och kolla på film, Step Up 2 blir det och lite choklad till det. Ciao!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback