Snabba som blixten

Blev en mysig fredagskväll idag. Började med att jag och Malin gick på en liten promenad. Sen mötte vi även upp Anna och vi gick till nån dubbel-inflyttningsfest som Erik så gärna ville att vi skulle komma till.. Kikade in i båda lägenheterna, men beslutade snabbt att det inte var våran sorts folk som var där. Haha. Så vi gick vidare istället. Hamnade tillslut på Kinarestaurangen där Malin och Anna käkade lite efterätt och så satt vi bara och snackade :) Mys mys.

Nu ska jag faktiskt snart gå och lägga mig. Är riktigt trött, så det ska bli skönt. Måste ju även upp tidigt imorn för att kolla på fotboll. Japp, jag ska faktiskt med och kolla på fotboll! =O Hoppas bara att det inte regnar eller är askallt ute imorn då bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback