Snälla rara vädergud


Jag.vill.ha.sommar.!


Blev en riktigt kort skoldag idag, började 13.00 eftersom att jag missade engelskan, och slutade vid 14.05 efter matten. Härligt det skulle vara om alla dagar vore som denna!

Just nu sitter jag och fryser på mitt rum hos pappa. Är inte så varmt här, eftersom att han stängde av värmen när han åkte till Norge. Kanske skulle ta och rota fram nån tjock tröja och ta på mig, om jag orkar. Har verkligen ingenting att göra nu, sitter bara och väntar på att tiden ska gå så att ridningen börjar.. Kanske skulle ta en promenad eller nått nu då? Njaa, tveksamt..

Kommentarer
nathalie säger:

hej ! jag har en liten fråga, din bloggsedign är väldigt väldigt fin och jag undrar hur du har fått alla kansket runda:) får verkligen inte till det

kram nathalie

2008-09-10 | 17:52:27
Bloggadress: http://nathaliehennings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback