Söndag

Sitter hos pappa just nu och fryser, så himla kallt här! Men snart ska jag gå hem till mamma igen för att käka. Sen kommer även Helena dit och klipper mig! Verkligen välbehövligt, med tanke på mina slitna toppar.

Gårdagen då, blev ju förfest hos Alina med en hel del folk. Kom bl.a fram till att det får plats 16 personer i hennes lilla kokvrå, helt otroligt! =O Sen vid halv 11 gick vi in mot stan för att gå till statt. Jag var inte direkt på bra humör igår (och nej, det berodde inte bara på att jag hade en hel-nykter kväll), så ursäkta att jag var så osocial. Men det var trevligt att va med iaf, blev ju lite gladare mot slutet. Och vilken himla härlig klass jag går i! Så kul att bara sitta och prata med alla :)

Inatt drömde jag förresten en hel konstig dröm, och den utspelade sig på Mallorca (tror jag de var..). Vi bodde på Pavlinia (hotellet vi bodde på på Cypern) och det var så grymt härligt att ligga i poolen i 30 graders värme! Var riktigt tråkigt att vakna upp och inse att man var kvar i kalla gråa Sverige..


Det här vore verkligen inte fel nu..

Kommentarer
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄna säger:

Alla har vi ju dåliga dagar ibland . och det är ju faktiskt tillåtet! duvet ju hur jag kan bli när jag är såndär ;) men nästa helg . då JÄVLAR GErD! ;D

2008-09-14 | 16:49:41
Bloggadress: http://mufflann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback