Spaghettiben

Kom precis tillbaks från stallet. Blev inget markarbete idag, utan dressyr igen istället. Kul! Fick ha kära Wendel, och fy fan vad skumpig han är i traven! Självklart red vi ju utan stigbyglar då också.. Haha, men men, gick ganska OK idag iaf. Dock har jag problemet att jag alltid glömmer bort att andas när jag rider. Så fort vi ska göra typ skänkelvikning eller vad som helst, så tänker jag bara på det och skiter i att andas. Det resulterar i att jag blir knallröd i ansiktet, not nice. Ann-Louise sa till och med till mig idag att jag skulle andas. Haha.. Det är ju ändå ganska så viktigt att andas, så jag får väll försöka komma ihåg det nästa gång ;)

Nu ska jag ställa mig och steka kantareller och sen käka dom på macka. Mums!

Kommentarer
Elisabet säger:

åh fusk :D kantareller som är såååå gott!!

och andas bör man annars... ;)



Ha det bäst!

kram Elisabet

2008-09-03 | 20:05:51
Bloggadress: http://d2spirits.blogg.se/
Tina säger:

Mmmmm...kantareller...mmmmm

2008-09-04 | 14:54:35
Bloggadress: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback