Te och regn

Sitter med en kopp rykande varmt grönt te och lyssnar på det duggande regnet som smattrar mot fönstren. Mysigt. Det är väll en av de få positiva sakerna med hösten, när man kan sitta inne under en varm filt och dricka te eller varm oboy och bara mysa. Annars gillar jag inte hösten alls.. Jag är mer en sommar-människa :)

Lyssnar även på lite musik, Infinity 2008 spelades nyss och oj vad partysugen jag blev! Jag lever verkligen för helgerna just nu, redan på söndagarna börjar jag ju längta tills nästa lördag. Haha, men vi har ju så kul jämt! Shotta och dansa på statt och träffa trevliga människor, det är kul det. Dock skulle jag väll hellre gå ut i nån annan lite större stad, men äsch, det blir alldeles för dyrt..

Förresten har jag börjat med psykologi-hemprovet nu! Eller ja, om det räknas att man iaf skrivit rubriken och sen en 1:a för första frågan? Usch, jag skäms för hur dålig jag är på att ta tag i saker.. Men jag är verkligen inte motiverad alls för att plugga eller något.

Kommentarer
Emelie säger:

Höhö, sådana där koppar har jag :P

2008-10-01 | 00:42:59
Bloggadress: http://emelievanamnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback