Tisdag

Sitter i skolan nu och har den värdelösa lektonen information & layout. Våran lärare är inte här utan hon är på vift nån annan stans. Så om hon inte kommit tillbaka om en halvtimme eller vad det var så fick vi gå. Så förhoppningsvis så dyker hon inte upp :)

Dagen började förövrigt rätt dåligt. Vaknade vid 11 av att min bror kom hem.. Men som tur var så har vi ju sovmorgon på tisdagar och börjar inte förens 11.25 så jag hann i tid iaf. Men hann ju inte äta nån frukost, så var sktihungrig när jag kom till skolan, fast jag köpte en macka förut så lite har jag fått i mig iaf. Men jag är fortfarande hungrig och vill ha maaaat!

Nej nu kanske jag ska ta och börja med uppgifterna vi fick.. Tråååk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback