Tisdag

God morgon allihopa! Blev inget bloggande för mig igår, eftersom att jag knappt har tillgång till nån dator nu när jag är hos mamma. Brukade kunna låna beckas ibland när hon inte var hemma, men nu har hon satt lösenord på den så det går inte längre.. Så nu passade jag på att ta Marcus när han är i skolan!

Gårdagen var trevlig, fick sluta tidigare i skolan p.g.a en inställd lektion. Sen var jag och Anna hemma hos pappa och bakade, brownies blev det denna gång. Dock blev dom lite torra, men hyfsat goda ändå. Så när dom var färdigbakade så satt vi framför tv:n invirade i filtar och käkade brownies och drack te. Mysigt!

Nu ska jag ta och läsa lite bloggar och sen gå ner och käka frukost och göra mig iordning för skolan. Efter skolan idag så blir det stan en stund med Maggan tror jag :) Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback