Torsdag

Yo bro! Jäkla trevligt väder ute idag, soligt och allt ju! Riktigt kallt bara, så idag fick jag plocka fram en varmare jacka sorgligt nog. Jag vill ju ha sommar! Men man kan ju inte få allt här i livet..

Skolan idag gick hyfsat fort. Har ju inte så många lektioner på dagarna, så det är rätt soft. På information & layout lektionen fick vi jobba med UF-företagen, och äntligen börjar jag och Malin komma nånstans med vårat! Ska alldeles strax iväg till Maxi för att kolla lite priser på diverse varor och köpa papper till visitkort :)

Sen när jag kommer hem ska jag nog baka lite muffins. Skulle gjort det hemma hos Johannes ikväll egentligen, men det verkar bli rätt sent, om det nu blir något. Så aa, jag bakar dom nog sen istället! Men nu ska jag ner och käka nånting, är riktigt hungrig faktiskt..


Lite kladdkaka skulle inte sitta fel just nu..

Kommentarer
jossan säger:

Ja för Ann får man göra det mesta på lektionerna :P Haha

2008-09-25 | 18:49:09
Bloggadress: http://josephinesofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback