Trötter

Sitter här vid pappas dator i min mysiga Grabbarna Grus tröja och dricker äppeljuice. Gottit. Är riktigt trött faktiskt, trots att jag sov till 12 idag. Fast jag kom ju iofs hem vid 3 inatt, och somnade typ vid 4. Så jag har ju sovit rätt länge, men ändå. Gårdagen blev riktigt trevlig! Var ju som sagt hos Linnéa först där det bjöds på god tårta och kakor och sånt, och så fick hon present. Sen satt vi i köket och pratade och pratade och pratade i flera timmar med världens härligaste tjejer!

När vi åkte hem från Linnéa vid 12 så kände varken jag, Malin eller Anna för att åka hem till oss själva. Så istället åkte vi hem till Malin för att käka nattmat. Spaghetti med köttfärs blev det vid 1-tiden. Riktigt smarrigt! Sen satt vi där i köket och degade ett bra tag, innan Anna och jag tillslut tog oss i kragen och åkte hem. Mysigt var det iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback