Trötter

Är riktigt trött just nu, skulle vara skönt att bara gå och lägga sig i sängen och sova.. Men så blir det inte! För först måste jag duscha och sen är det Heroes på tv:n. Så jag får vänta 2 timmar till innan jag kan sova :P

Ridningen idag var kul. Våran ridlärare var sjuk igen, så vi fick ha en som håller på och utbildar sig till ridinstruktör och som praktiserar på CRK eller vad det var.. Iaf, jag fick ha Wendel igen. Fjärde gången denna gång. Det är bara jag i min grupp som får ha samma häst varje gång.. Hmm, skumt :P Vi höll på med enkla byten från vänster till höger galopp och sådär. Så det blev en massa fatta galopp och bryta av till skritt hela lektionen lång :)

image490

Kommentarer
Anonym säger:

Sorry Dude, inget Heroes på tv:n förrän imorgon..

2008-09-24 | 21:06:03
Louise säger:

Det var jag som skrev ;)

2008-09-24 | 21:06:35
Bloggadress: http://loaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback