UF kickoffen

Var mycket roligare på UF kickoffen än vad vad jag trodde att det skulle vara! Var ju som sagt inne på nöjes, och gud vad jag längtar tills jag blir 20 och får gå ut på nått sånt lite roligare ställe istället för statt i Kristinehamn. Dom spelade hög musik där inne och man blev verkligen på partyhumör, jag vill ut och dansa nu!

Vi var ungefär 500pers som satt där inne, och upp på scenen kom Shan the man. Så jävla rolig och skön snubbe! Var riktigt roligt att sitta och lyssna på honom. I pausen fick vi lite fika, och sen var det lite mer med Shan, konferenciern och några UF-företag som fick gå upp på scenen. Haha, tyckte riktigt synd om en kille där som Shan skämtade med ;D


Malin och Malin väntar förväntansfullt på något kul ;P

Shan och konferenciern

Syns dåligt, men dom släppte ner en massa ballonger och sköt
fyrverkerier och glitter och sånt :P

Kommentarer
Maggan säger:

Jag vill dit o dansa dansa dansa!!

2008-09-18 | 19:20:19
Bloggadress: http://maggann.blogg.se/
Anna säger:

hahaha shan da man e ju bäst!!! :D

2008-09-18 | 20:11:47
Bloggadress: http://mufflann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback