Virus

Sitter i skolan på information & Layout lektionen nu. Får passa och blogga när jag är här, för min dator där hemma har fått strax över 200 virus. Skitkul verkligen, så nu går den knappt att använda. Suck.. Aja, kanske bara bra, så att jag inte sitter vid datorn lika mycket. Tråkigt för er bara, när jag inte kan uppdatera bloggen så mkt ;D

Sen när jag kommer hem idag så är jag grymt sugen på att baka. Hoppas inte att pappa varit och handlat än, så att han kan köpa med lite saker att baka av. Skulle nämligen vilja göra citron- och limekakan som jag gjorde en annan gång. Den var riktigt god nämligen :) Fast det kommer säkert inte bli att jag bakar, men ändå..



Men visst ser den god ut?

Kommentarer
Sanne säger:

åh, vi sitter här i skolan & dreglar ;D haha!

2008-09-04 | 10:26:04
Bloggadress: http://buttnaked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback