030409

God morgon! Idag är jag riktigt trött, kunde nämligen inte somna igår kväll. Gick och la mig relativt tidigt, men sen låg jag bara i sängen och vände och vred mig hur länge som helst. Jag hatar sånna kvällar när man verkligen inte kan somna! Så det resulterade i att jag blev riktigt arg på alarmet när det ringde, jag vill ju sova längre!

Aja, får väll ta och dricka något koffein-rikt till frukost så att jag piggnar till kanske. Idag är det iaf en kort skoldag, slutar redan innan 12. Friday's is the shit. Sen blir det nog fredagsfikat på Paus skulle jag nog tro. Annars vet jag inte riktigt vad som händer resten av dagen. Bio var det ju tal på, vilket skulle vara trevligt, men ack så dyrt det är.. Haha, vi får se vad som händer helt enkelt!

Kommentarer
delinda säger:

Grattis, du vann påsklyx från Lush =)

2009-04-03 | 08:05:11
Bloggadress: http://www.delinda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback