Det är torsdag..

och jag har inte orkat blogga förens nu. Har varit i skolan större delen av dagen. På lunchen blev det även en cruising-tur ut till skärgården med Johannes och Malin eftersom att vi var så uttråkade. Det var trevligt det. Inget glassköp dock då det är lite tomt med pengar i plånkan.

På rättskunskapen höll jag förövrigt på att somna, det var riktigt svårt att hålla ögonen öppna. Så när jag väl kom hem och satte mig i solstolen en liten stund så slumrade jag visst till lite. Var himla skönt, men fasen så varmt det blev! Och ännu varmare ska det bli till helgen, härligt!

Peace alla kottar, nu ska jag göra något annat!
 

Kommentarer
Sandra säger:

Snart avslutas tävlingen i min blogg. Lite efter 18.00 kommer jag skriva upp vinnarna.



Titta in och se om du vunnit.

Kram

2009-04-23 | 17:32:21
Bloggadress: http://saandraj.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback