Finns det några snälla barn här?


Ett paket låg minsann och väntade på mig när jag kom hem förut idag. Jag blir alltid lika glad så fort jag får ett paket att öppna, jag känner mig som ett litet barn på julafton! Så vad innehöll just detta paket då? Jo en leave-in lotion vid namn Kerasilk Instant Silk Fluid till mitt slitna hår;

En härligt mjukgörande och glansgivande lotion som rekommenderas
 för alla typer av skadat hår, hår som är svårskötta, får mycket tovor och hår med
 kluvna toppar. Tar bort de flygiga och frissiga hårstråna, utan att tynga ned. Innehåller
 vårdande lipider, silkesproteiner, aktiva ingredienser, pantenol, jojoba-olja och Vitamin E.

Kommentarer
Jossan säger:

Ja, visst är han! :) Han är underbar..

2009-04-21 | 19:09:31
Bloggadress: http://lejoss.blogg.se/
malin säger:

åhh jag vill också ha paket :D

2009-04-21 | 20:35:42
Bloggadress: http://malinlindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback