Fortfarande onsdag

Har inte känt för att sitta vid datorn och blogga och så idag, därav få inlägg. Men antar att de få läsare som jag har inte blir så upprörda över det ändå ;D

Ikväll har jag iaf varit iväg till stallet och ridit, trots att jag inte är helt frisk än. Hade Jaquline idag, och det gick mycket bättre än sist jag hade henne. Förra gången gick det ju mer bakåt än framåt, men idag vart hon lite piggare mot slutet minsann. Hade dressyr idag, vilket jag tycker är roligast. Men nu är jag ganska slut i benen..

Resten av kvällen har jag suttit framför tv:n i morgonrocken och kollat på bl.a Greys Anatomy och ätit kex, ost och vindruvor och druckit te. Mysigt.

Nu ska jag bara kolla igenom min ansökan till högskolan och universiteten en sista gång innan klockan blir 24.00!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback