Härliga våriga fredag!

Har haft en riktigt trevlig dag idag. Började med en härlig sovmorgon, sen kom Anna och hämtade upp mig strax efter 12 och så bar det av ut till skärgården. Där blev det årets första mjukglass och en massa snack. Alltid trevligt!

När klockan närmade sig två fick jag skjuts hem till mormor där en del av släkten på mammas sida befann sig. Blev bjudna på god middag och sen lite tårta till efterätt. Smarrigt. När vi begav oss hemåt så stannade jag hemma hos mammsen ett tag för att få några extra slingor fram i "luggen" på håret. Var kvar ett bra tag och läste tidningar, pratade och åt lite glass.

Och jaa, för lite mindre än en timme sen kom jag hem. Har inte planerat in så mycket mer under kvällen än en dusch. Tror jag ska glo på några avsnitt av Gossip Girl också. :)


Anna, Malin och de smarriga glassarna i skärgården!


Kommentarer
maria säger:

härlig bild :D

och snygg blogg :D

2009-04-10 | 21:25:12
Bloggadress: http://marrajjaa.blogg.se/
Nattis säger:

ååhh vad glass sugen jag blev, vad e det där för lila glass?? ny??

Hoppas ni får en bra påsk!

2009-04-11 | 09:52:08
Bloggadress: http://moveahead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback