I skolan

Hallå där alla kottar! Sitter i skolan just nu och har religion, it sucks. Funderade starkt på att sova lite längre imorse och sen gå ut och njuta av solen istället för att gå till skolan. Men efter ett tag ångrade jag mig iaf, så nu sitter jag här. Kunde iofs lika gärna ha suttit hemma, eftersom att jag ändå bara sitter vid datorn och bloggar och facebookar istället för att skriva på mitt arbete..

Slutar iaf vid 12 idag, och då får jag nog njuta lite av solen iaf. Ska ju ha fredagsfika också såklart, trevligt! Nej nu ska jag börja jobba. Chip!



Tillbaks igen! Sitter vid datorn även på engelskan och fixar lite finlir på bokrecensionen jag lämnade in sist. Lite glad blir man allt när man fått bra betyg på sakerna man lämnat in! Vet inte riktigt vad jag ska göra nu när jag är klar, kanske börja på nästa arbete istället? Nja, jag går nog på toa istället!

Kommentarer
Josefin säger:

Snygg blogg du har :)

2009-04-24 | 10:12:44
Bloggadress: http://josefinckh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback